keskiviikko 8. tammikuuta 2014

I know the pain inside just look into my eyes

Oon nähny tän sairaan maailman kauneuden
Ihmisen mielen vankilan ja vapauden
Kaiken draaman, murrettui selkärankoi
Petetty naama, kaappi täynnä luurankoi
Ongelmii rankkoi, viillettyi käsivarsii
Ja haavoi, joit ei voi enää yhtee parsii
Oon kans nähny kääntöpuolen
Miten pieni ihminen ylittää korkeimmankin vuoren
Ja pahimmankin huolen ja pahimmankin vuoden
Miten kaikki paska järjestyy huomen
Ja se mieles osataan uskoo parempaa
Pienist ilon palasist uskoo rakentaa
Mulla on nykyään hassu olo kun koitan ottaa kuvia itsestäni. Tai ei silloin itse kuvatessa, vaan oikeastaan jälkeenpäin vasta, kun katson niitä kuvia. En näytä yhtään itseltäni. Oon hukannut itseni jonnekin kaiken tän meikin, raudan ja hiusten alle. Ei tuo ole minä noissa kuvissa. Se on joku joka yrittää olla jotain mitä ei ole. 
"She's lost between who she is and who she wants to be"
En oo koskaan ennen tuntenut ton lauseen kuvaavan mua näin hyvin kuin nyt. En mä edes tiedä mitä haluaisin olla, siksi en voi olla sitä. Tosin en tiedä edes millainen olen. Tiedän vain että olen katoamassa. Kuulostaapas dramaattiselta, ei en mä katoa. Musta vain tuntuu siltä. Ote itsestäni lipsuu koko ajan, ja kohta mua ei oo enää ollenkaan ja oon vain ulkokuori siitä mitä olin joskus. Mitä se ikinä olikaan.
Haluan vaan sen aidon hymyn takaisin. Liikaa pyydetty?

2 kommenttia:

  1. Sulle on haaste blogissa! :D
    http://ruedai.blogspot.fi/2014/01/everything-that-drowns-me-makes-me.html

    VastaaPoista
  2. Nopeesti se vaaleenpunane täältä lähti ;D :3

    VastaaPoista