lauantai 21. joulukuuta 2013

Deal with it

Hajotkaa elämäänne, mä ainakin hajoon omaani. 

Lävistykset on edelleen helvetin jees, uusia rakkauksia on taas tullut lisää (septum, nännilävistys), ja vielä ois ainakin medusa ja tragus must have listalla. Tekis mieli heittää naama täyteen rautaa, bridge, poskilävistykset, angel bitesit... Ja vaikka mitä muuta. Katsotaan nyt mitä mä keksin ja jaksan toteuttaa. Hiuksiin haluisin jotain muutosta, ehkä jotain hillittyä, kuten raitoja vaan, tai sitten jätän taas pidennykset pois ja vedän keesin pystyyn. No, sen näkee sitten. Vituttaa vaan kun keesi, lävistykset ja tää mun pinkkimania ei oikein sovi yhteen... Ellen sit vedä pinkkiä keesiä. Perkele, loistava idea. 
Mä ja possu pahoitellaan pitkää postaustaukoa, aina ei vaan ehdi. Mutta oon palannut, tollanen ihana pinkki possu mukanani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti